دستگاه آبگیری انار

مدل اتومات
ابعاد دستگاه (سانتی متر) 150x60x165
ظرفیت دستگاه (کیلوگرم برساعت) 500-1000
وزن دستگاه (کیلوگرم) 150
جنس بدنه دستگاه استنلس استیل
برق مصرفی تک فاز، سه فاز
نوع سیستم دستگاه پرسی
گارانتی 12 ماه
خدمات پس از فروش 10 سال

معرفی دستگاه آبگیری انار

دستگاه آبگیری انار با استفاده از تکنولوژی پیشرفته، قادر به گرفتن آب انار تا حد ممکن از دانه می باشد. تولید کننده های مختلف دستگاه آب انار گیری با هدف یکسان، از مکانیزم متفاوتی برای ساخت این دستگاه استفاده می کنند. در نهایت تلاش همگی بر آن است که دستگاهی متناسب با نیاز خریدار و بدون تلخ شدن آب تولید کنند. برای اینکه آب انار تلخ نشود، بهتر است که ابتدا دانه های انار را از پوست کلفت بیرونی و پیه های سفید آن جدا نمود و سپس دانه های خالص را به دستگاه آبگیری منتقل کرد. به این منظور بهتر است از دستگاه انار دون کن، قبل از آبگیری استفاده کرد. در ادامه به شرح دستگاه انار دون کن می پردازیم.

انواع دستگاه آب انار گیری شرکت آریا صنعت

این دستگاه از نظر عملکردی به دو صورت ساخته می شود که به توضیح هر کدام می پردازیم:

  • دستگاه آبگیری انار نیمه اتوماتیک: این دستگاه به منظور آبگیری انار برای تهیه رب انار مورد استفاده قرار می گیرد، زیرا آب انار را با غلظت بالا آبگیری می کند. علاوه بر انار برای آبگیری انگور و گوجه نیز می توان از آن استفاده کرد، تفاوت این دستگاه با مدل اتومات در تخلیه تفاله می باشد که در دستگاه اتومات به صورت خودکار و در این دستگاه به صورت دستی و بعد از آبگیری حدود 200 کیلو بار می باشد. از مزایای این دستگاه قیمت مناسب و سرعت عمل بالا آن در آبگیری می باشد
  • دستگاه آبگیری اتوماتیک: این دستگاه علاوه بر انار، قادر به آبگیری غوره، لیمو، زرشک و … در ظرفیت های مختلف می باشد. تخلیه آب محصول و تفاله از این دستگاه به صورت کاملا اتوماتیک و بدون دخالت اپراتور صورت می گیرد.
نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه آبگیری انار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود کاتالوگ دستگاه آبگیری انار

محصولات مشابه