09124958358 - 09912807307 phone-icon

پرسودترین خط تولید در ایران را بشناسیم!

تعریف کلمات مختلف از نظر تمام افراد جهان به تعداد آنها متفاوت خواهد بود اما در مورد صنایع غذایی می توان گفت از سودآورترین خط تولید نه تنها در ایران بلکه در جهان می باشد زیرا مواد غذایی  و تغذیه از نیازهای اولیه بشر می باشد که دائما نیز مورد استفاده قرار می گیرد و شامل هیچ محدودیتی نمی باشد.

با وجود منابع بیشمار تولید خوراکی و خطوط تولید در این زمینه، هنوز در بسیاری از نقاط دنیا افراد زیادی در اثر سوئ هاضمه و نبود مواد غذایی جان خود را از دست می دهند.

بنابراین برای شروع و یا وارد شدن در این زمینه کوچکترین تردیدی نداشته باشید و آن را بدون ریسک بدانید.

همواره می توانید با راه اندازی انواع خطوط تولید مواد غذایی به فروش محصولات و کسب سود فراوانی دست پیدا کنید.

باید این نکته را در نظر گرفت که در این زمینه باید به فکر نوآوری و محصولات جدید هم بود تا بتوان از رقبا سبقت گرفت.

کیفیت بسته بندی و مرغوب بودن آن و طعم خود محصول از نکات اساسی در این عرصه می باشد و باید به آن توجه کرد.

5 خط تولید پرسود در ایران:

تمامی مواد غذایی مورد تقاضا بوده و از بازار خوبی برای فروش بهره می برند، اما تعدادی از آنها به خصوص در ایران از تقاضای بیشتری برخوردار است و می تواند سود آوری بیشتری را به دنبال داشته باشد.

تولید کنندگان مواد غذایی با انتخاب این خطوط می توانند تضمین خوبی برای سرعت بخشیدن به رسیدن سود دهی بالا در این صنعت را به دست بیاورند.

1.خط تولید سالاد و سبزیجات:

یکی از خطوط پر سود و پر مصرف در ایران خط تولید سالاد و سبزیجات می باشد که از تنوع بالایی برخوردار است و می تواند زمینه پیشرفت تولید کننده را با سرعت زیادی فراهم کند.

در این بخش می توان تولید انواع سالاد مانند: سالاد الویه، سالاد فصل، سالاد ماکارونی و… را نام برد.

برای بسته بندی سالاد بهترین گزینه دستگاه سیل وکیوم حرارتی می باشد که در مدل های خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی طراحی و ساخته می شود.

سبزی نیز به نوبه خود دچار تنوع زیادی می باشد و می توان آن را هم به صورت تازه و هم به صورت سبزی خشک بسته بندی کرد.

برای بسته بندی انواع سبزی در ظروف یکبار مصرف از دستگاه سیل وکیوم استفاده می کنند اما برای بسته بندی سبزی خشک در سلفون می توان از دستگاه های توزین دار بهره برد.

برای فرآوری و خشک کردن سبزی با به کارگیری دستگاه هایی نظیر وان شستشو اتوماتیک، دستگاه سانتریفیوژ و دستگاه خشک کن می توان به این مهم دست پیدا کرد.   

2 . خط ترشیجات و شوریجات:

برای راه اندازی خط ترشیجات و شوریجات دستگاه های نظیر وان شستشو، دستگاه اسلایسر، دستگاه پر کن و دستگاه سیل وکیوم نیاز می باشد.

ترشیجات و شوریجات نیز که جزئی از مکمل های غذایی در بیشتر سفره های ایرانی دیده می شود از تنوع بسیار بالا و طرفداران زیادی برخوردار است.

در صورتی که کیفیت محصول و بسته بندی محصول شما مرغوب و مطابق استاندارد بین المللی باشد می توانید به صادرات آن اقدام کنید.

تعداد زیادی از کشورهای شرق آسیا و آمریکای جنوبی از طرفداران ترشیجات و شوریجات هستند و تولید این محصولات می تواند در ظرفیت بالا به سودآورترین خط تولید تبدیل شود.

3. خط تولید چیپس میوه:

در صورتی که فضای کاری شما مربوط به صنایع غذایی باشد و اگر عموم مخاطبین شما کودکان و نوجوانان باشند رونق کار، فروش محصول و کسب سود شما چندین برابر نیز خواهد شد.

تولید چیپس میوه و یا میوه خشک محصولی که طرفداران آن دائما در حال افزایش می باشند از محصولات غذایی می باشد که سود بسیار خوبی دارد اما باید نکاتی را برای رسیدن به این هدف رعایت کرد.

به طور مثال چه میوه ای را کی بخریم و چه زمانی وارد بازار کنیم تا هم فروش بالایی داشته باشد و هم سود خوبی نصیبمان شود و اینکه با چه قیمتی محصول اولیه خریداری شود.

برای راه اندازی خط تولید چیپس میوه نیاز به خرید دستگاه های از قبیل دستگاه وان شستشو، دستگاه اسلایسر، دستگاه خشک کن و برای بسته بندی دستگاه سیل وکیوم و یا دستگاه توزین به همراه دستگاه شیرینگ می باشد.

4. خط فرآوری خشکبار و آجیل:

گزینه بعدی خشکبار و آجیل می باشد که نه تنها در ایران بلکه در سراسر دنیا از مواد خوراکی پر مصرف میباشد علی رغم اینکه محصول گران قیمتی نیز محسوب می شود.

زیرا مدت عمر و نگه داری این محصولات بسیار بالا می باشد و از خواص غذایی بسیار مطلوبی برخوردار است.

چنانچه قصد راه اندازی خط فرآوری خشکبار و آجیل را دارید باید دستگاه تفت آجیل و تخمه، دستگاه شور کن (نمک زن)، دستگاه طعم زن (لووک) و دستگاه خشک کن سرندی را به همراه دستگاه سیل وکیوم و یا دستگاه توزین دار برای بسته بندی آن تهیه کنید.

5. بسته بندی مواد غذایی:

بعضی از افراد به علت داشتن برخی از مشکلات و یا نداشتن بعضی از شرایط قادر به به بسته بندی محصول نهایی تولید شده نیستند.

این فرصت خوبی برای کسب درآمد و سود برای دیگران است که با خرید انواع دستگاه بسته بندی به این هدف دست پیدا کنند.

اساسی ترین بخش تولید در صنایع غذایی نحوه بسته بندی کردن آن می باشد که تاثیر زیادی بر روی محصول دارد از جمله فروش کالا و جلب اعتماد خریدار برای انتخاب ، بنابراین کیفیت و زیبایی بسته بندی در این مساله از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

از انواع دستگاه بسته بندی می توان به دستگاه های سیل وکیوم، دستگاه توزین دار، دستگاه ساشه، دستگاه شیرینگ و … اشاره کرد.

پرسود ترین خط تولید در ایران چه ویژگی هایی دارد؟

قطعا برای سود بیشتر باید به به موارد زیادی توجه کرد و نکات مهمی را در نظر گرفت و رعایت کرد.

به طور مثال هر چقدر سرمایه اولیه زیاد تر باشد و گسترش کار بیشتر به فروش بالاتر منجر خواهد شد که نتیجه آن سودآورترین خط تولید در هر زمینه ای خواهد شد، البته مشکلات بیشتری نیز در پی خواهد داشت.

اما با خرید دستگاه های با کیفیت که مدت طولانی تری نیاز به تعمیرات یا تغییرات نداشته باشند، با یک مدیریت خوب در زمان و خرید محصولات اولیه با نازلترین قیمت و همین طور بازاریابی مناسب و فروش به موقع محصول می توان به این هدف بزرگ و خیلی سخت دست پیدا کرد.

شرایط مورد نیاز برای راه اندازی پرسودترین خط تولید در ایران:

از شرایط مورد نیاز برای راه اندازی پرسود به مهمترین آنها فضای بزرگ و بهداشتی، تامین ماده اولیه با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت، به کارگیری نیروی ماهر و با تجربه، داشتن سرمایه اولیه به مقدار کافی ، تولید محصول با کیفیت و بسته بندی مرغوب و… را می توان اشاره کرد.

نکات و مسائل متعددی وجود دارد که تک تک آنها حائز اهمیت می باشد و در صورت رعایت آنها می توان شرایط ایده عالی را ایجاد کرد، حتی کوچکترین نکات مانند خرید ماشین آلات با کیفیت می تواند در نتیجه کار تاثیر بسزایی داشته باشد.

اشتراک گذاری این مطلب:
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها