دستگاه شیرینگ کابینی

مدل دستگاه شرینک کابینی ابعاد دستگاه (سانتی متر) سایز مفید کابین (سانتی متر) برق مصرفی
رومیزی 85x60x50 46×32 تک فاز
ایستاده 96x60x80 46×32 تک فاز
ایستاده 105x75x80 54×42 تک فاز، سه فاز
ایستاده 120x80x90 70×50 تک فاز، سه فاز
ایستاده 130x90x90 80×60 تک فاز، سه فاز

معرفی دستگاه شیرینگ کابینی

دستگاه شیرینگ کابینی که از ماشین آلات بسیار پرکاربرد و کارآمد در حوزه های مختلف بسته بندی است به شکل یک کابین پایه دار یا ایستاده و رومیزی ساخته می شود. ابعاد کوچک، وزن کم و قیمت مناسب این دستگاه سبب شده است که در صنایع و کسب و کارهای مختلف مورد استفاده قرار بگیرد. تنظیمات زمان دوخت و شیرینگ و همین طور دما به اپراتور این امکان را می دهد که برای سلفون های با جنس و ضخامت متفاوت بتوان از یک دستگاه استفاده کرد، دستگاه شیرینگ کابینی یک ابزار موثر و کارآمد برای بسته بندی انواع محصولات است که به حفاظت آن و سازماندهی بهتر فرآیند بسته بندی کمک می کند. در بسته بندی با این دستگاه یک لایه سلفون، دورتا دور محصول کشیده می شود و در واقع به صورت کامل به محصول می چسبد، این دستگاه شامل یک محفظه به شکل کابین است که در کنار آن یک کانوایر یا سینی قرار می گیرد و محصول از روی آن به داخل کابین منتقل می شود. در داخل کابین با دریافت حرارت، محصول شیرینگ یا بسته بندی می شود. به صورت کلی این دستگاه برای بسته بندی محصولات سبک وزن با ابعاد کوچک و متوسط کاربرد دارد.

کاربرد دستگاه شیرینگ پک کابینی

اصلی ترین کاربرد دستگاه شیرینگ پک کابینی، بسته بندی محصولات مختلف با استفاده از یک لایه نایلون به دور محصول می باشد. از این دستگاه در صنایع غذایی در مکان هایی مانند رستوران ها و کیترینگ ها برای بسته بندی پک های غذای بیرون بر، در صنایع الکترونیک برای بسته بندی قطعات با سایزهای مختلف، در اسباب بازی فروشی های و تولیدی های اسباب بازی برای بسته بندی اسباب بازی، در هتل ها و بیمارستان برای بسته بندی غذا، در تولیدی ها و فروشگاه های لپ تاپ و گوشی و سایر لوزام مشابه برای بسته بندی با هدف عایق کردن، ضربه گیری و رعایت بهداشت به کار می رود.

انواع دستگاه شیرینگ پک کابینی

این دستگاه در مدل های مختلفی ساخته می شود که به صورت کلی در دو دسته پایه دار و رومیزی شناخته می شود، در همه این مدل ها قبل از کابین دستگاه یک قطعه سینی مانند قرار می گیرد که سبب جدا سازی فیلم دو لایه و کمک به انتقال محصول به درون کابین می کند، در دستگاه های کابینی پیشرفته تر قبل و بعد از کابین از تسمه نقاله های رولیکی یا مدل های دیگر کانوایر بسته به نوع محصول استفاده می شود، مدل رومیزی اغلب در مکان هایی که با مشکل کمبود فضا مواجه هستند استفاده می شود.

قیمت دستگاه شیرینگ کابینی

قیمت این دستگاه بسته به عوامل زیر متفاوت می باشد:

  1. اندازه و ظرفیت دستگاه: این دستگاه ها در اندازه ها و ظرفیت های مختلف ساخته می شوند. دستگاه های بزرگ تر و با سرعت بالاتر دارای قیمت بالاتری هستند.
  2. برند و کیفیت دستگاه: این دستگاه توسط ماشین سازهای مختلفی در داخل و خارج از کشور ساخته می شوند. قیمت فروش برندهای معتبر که با کیفیت بهتر ساخته می شود بالاتر است.
  3. ویژگی های فنی و امکانات: دستگاه های شرینک برندهای مختلف دارای ویژگی های فنی و امکانات و آپشن های های متنوع هستند که روی قیمت تاثیرگذار است.

خرید دستگاه شیرینگ پک کابینی

این دستگاه به عنوان یک ابزار بسته بندی حرفه ای برای کسب و کارهای بسته بندی مواد غذایی بسیار حائز اهمیت است. در انتخاب و خرید این دستگاه، عوامل متعددی باید مد نظر قرار گیرند که به آنها اشاره می کنیم:

  • ابتدا، باید نیازها و مشخصات دقیق کسب و کار خود را شناسایی کنید. این نیازها شامل حجم تولید، نوع و سایز محصولاتی که قصد بسته بندی آنها را دارید و همچنین نیازهای خاصی مانند دقت و قابلیت دستگاه است.
  • سایز کابین دستگاه باید متناسب با سایز محصول انتخاب شود.
  • در خرید دستگاه ، تنها به قیمت تمرکز نکنید و به جای آن، کیفیت ساخت، قابلیت های فنی، پشتیبانی و خدمات پس از فروش از اهمیت بالاتری برخوردار هستند.
  • قبل از خرید، توصیه می شود نمونه محصول خود را به ماشین ساز ارائه دهید که تست بسته بندی را انجام دهد.
  •  با تامین کننده یک قرار داد شامل قیمت نهایی، شرایط و زمان تحویل، گارانتی و خدمات پس از فروش ببندید. اطمینان حاصل کنید که تامین کننده قادر به رائه پشتیبانی فنی و تعمیرات لازم در صورت نیاز است.

با رعایت این موارد و انجام یک تحقیق دقیق، می توانید بهترین گزینه برای بسته بندی را انتخاب کنید.

نحوه کارکرد دستگاه شیرینگ پک کابینی

برای استفاده از دستگاه بعد از زدن دوشاخه به پریز برق، با فشردن دکمه استارت، چراغ دستگاه روشن می شود. جایگاه رول در بغل دستگاه موجود می باشد، با باز کردن پیچ ها رول دولایه را در جایگاه خود قرار دهید. جهت باز شدن رول باید به سمت کابین دستگاه باشد. زمان دوخت و شیرینگ را متناسب با نوع محصول انتخاب کنید. محصول را بین دو لایه فیلم قرار داده و به داخل کابین منتقل کنید. با بستن درب (به واسطه مگنت های روی درب، نیاز به نگهداشتن توسط اپراتور نمی باشد) محصول در زمان کوتاهی شیرینگ می شود.

دستگاه شیرینگ کابینی کوچک

در شرکت آریا صنعت امکان سفارشی سازی این دستگاه در سایزهای مختلف با توجه به نیاز، مکان و بودجه کاربر امکان پذیر است. از مدل کوچک این دستگاه در جاهایی که با مشکل کمبود فضا مواجه هستند و همین طور شروع استارتاپ ها استفاده می شود. سایز کابین دستگاه با توجه به سایز دستگاه طراحی می شود. هر چه ابعاد کلی دستگاه بزرگ تر باشد، سایز کابین بزرگ تر ساخته می شود و امکان بسته بندی بسته با ابعاد بزرگ تر را دارد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه شیرینگ کابینی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

محصولات مشابه