دستگاه آبگیری لیمو و غوره

مدل اتومات
ابعاد دستگاه (سانتی متر) 150x60x165
ظرفیت دستگاه (کیلوگرم برساعت) 500-1000
وزن دستگاه (کیلوگرم) 150
جنس بدنه دستگاه استنلس استیل
برق مصرفی تک فاز، سه فاز
نوع سیستم دستگاه پرسی
گارانتی 12 ماه
خدمات پس از فروش 10 سال

معرفی دستگاه آبگیری لیمو و غوره

دستگاه آبگیری لیمو و غوره در مدل ها و ظرفیت های مختلف با توجه به نیاز خریدار طراحی و ساخته می شود، متداول ترین دستگاه آبگیری برای محصولاتی مانند لیمو و غوره دستگاه آبگیری پرسی می باشد، دستگاه آبگیری پرسی را می توان با انواع ظرفیت ها و توان های مختلف موتوری ساخت که حمل و نقل آن بواسطه تعبیه چرخ ها در زیر دستگاه آسان میباشد، دستگاه آبگیری لیمو و غوره به صورت اتوماتیک آب را از محصول جدا کرده و تفاله آن را تخلیه می کند، در ضمن دستگاه آبگیری لیمو و غوره دارای صدا و لرزش بسیار کم و همچنین دارای قابلیت شستشوی آسان قطعات میباشد.

انواع دستگاه آبغوره گیری

دستگاه آبغوره گیری در مدل های ماردونی و پرسی در ظرفیت های مختلف ساخته می شود، اغلب آبگیری با دستگاه ماردونی سبب تلخ شدن آبغوره می شود اما با دستگاه پرسی این مشکل برطرف شده است، علت تلخی آبغوره با دستگاه های ماردونی چرخ کردن هسته محصول همراه با آن می باشد، اما در دستگاه پرسی با فشار وارد شده حداکثر آب از محصول جدا می شود.

انواع دستگاه آبلیمو گیری

دستگاه آبلیمو گیری در دو مدل اتوماتیک و نیمه اتوماتیک ساخته می شود، دستگاه آبلیمو گیری تمام اتوماتیک به شکل پرسی و با ظرفیت های مختلف ساخته می شود، جنس بدنه دستگاه و قطعات درگیر با مواد از جنس استنلس استیل می باشد.

قیمت دستگاه آبلیمو گیری

قیمت دستگاه آبلیمو گیری با توجه به مدل و ظرفیت آن تعیین می شود، کیفیت و قدرت موتور و گیربکس، کیفیت و جنس بدنه، حجم و ابعاد دستگاه از عواملی هستند که در قیمت دستگاه آبگیری تاثیر مستقیمی دارند، امکانات و لوازم جانبی به همراه سفارشات خریدار می تواند در افزایش قیمت دستگاه موثر باشند.

قیمت دستگاه آبغوره گیری

قیمت دستگاه آبغوره گیری مانند سایر دستگاه های صنعتی با توجه به عوامل زیادی تعیین می گردد، از جمله این موارد می توان به جنس و ابعاد بدنه، کیفیت و قدرت موتور و همین طور دستمزد سازنده اشاره کرد، مدل و ظرفیت دستگاه نیز در قیمت نهایی دستگاه آبغوره گیری تاثیر مستقیم دارد.

دستگاه آبگیری لیمو و غوره خانگی

دستگاه آبگیری لیمو و غوره خانگی گزینه بسیار مناسب برای افرادی که به دنبال کسب و کارهای کوچک با سرمایه کم هستند می باشد، این دستگاه در سایز کوچک ساخته می شود و با قیمت مناسب به فروش می رسد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه آبگیری لیمو و غوره”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

دانلود کاتالوگ دستگاه آبگیری لیمو و غوره

محصولات مشابه