دستگاه تفت آجیل و خشکبار

مدل حلزونی حلزونی حلزونی
ابعاد دستگاه (سانتی متر) 110x60x120 160x80x170 200x110x210
قطر درام (سانتی متر) 40 60 90
وزن دستگاه (کیلوگرم) 100 170 250
سوخت مصرفی گاز، برق گاز، برق گاز، برق
برق مصرفی تک فاز، سه فاز تک فاز، سه فاز تک فاز، سه فاز
قدرت دینام (اسب بخار) 0.5 1 2
گارانتی 12 ماه 12 ماه 12 ماه
خدمات پس از فروش 10 سال 10 سال 10 سال

دستگاه تخمه پزی و آجیل پزی

دستگاه تخمه پزی  با حرارت دهی غیر مستقیم برا ی تفت دادن انواع خشکبار مانند: تخمه، بادام، پسته، فندق و کنجد در سایزهای مختلف، بنا به نیاز مشتری با کیفیت بسیار بالا ساخته می شود. در این دستگاه، علاوه بر تفت دادن و برشته کردن محصول عملیات شور کردن را نیز می توان انجام داد، این دستگاه با نام عمومی دستگاه تخمه پزی و آجیل پزی و یا دستگاه تفت تخمه، با سوخت مصرفی گاز، گازوئیل، برق و دوگانه سوز می تواند باشد که در مدل های اتومات و نیمه اتومات با ظرفیت درام از 5 تا 90 کیلو ساخته می شود. هر چه ظرفیت دستگاه بیشتر باشد قطر و عمق درام بیشتر می باشد که در نتیجه سایز کلی دستگاه افزایش پیدا می کند.

قیمت دستگاه تخمه پزی حلزونی

خریدار با دسترسی به قیمت دستگاه تفت تخمه و خشکبار بهتر و سریع تر می تواند گزینه مورد نظر را انتخاب کند که پارامترهای مختلفی در قیمت دستگاه تفت تخمه و خشکبار تاثیر گذار می باشد. از جمله این پارامترها به کیفیت قطعات استفاده شده در ساخت دستگاه، برند آن ها، ظرفیت ورودی دستگاه و آپشن های آن می توان اشاره کرد و مهم تر از موارد ذکر شده قیمت ارز می باشد، از آنجایی که قیمت ارز دارای نوسانات شدید می باشد،  قیمت دستگاه تخمه پزی حلزونی نیز متناسب با این امر تغییر می کند. سفارشی سازی دستگاه نیز بر روی قیمت دستگاه تفت آجیل بی تاثیر نیست.

قیمت دستگاه تخمه پزی اتوماتیک

علاوه بر توضیحات ذکر شده در بالا از دیگر عوامل تاثیر گذار در قیمت دستگاه تخمه پزی می توان مکانیزم دستگاه را نام برد که تاثیر چشم گیری دارد. مثلا با اتومات کردن دستگاه، قطعات بیشتری به دستگاه اضافه می شود (مانند تابلو برق یا HMI) و همین امر سبب می شود که قیمت دستگاه تخمه پزی اتوماتیک نسبت به سایر دستگاه ها بالاتر باشد.

دستگاه تفت تخمه و خشکبار کاربردهای مختلفی دارد و در حجم های متفاوت و متناسب با نیاز خریدار طراحی و ساخته می شود. شما جهت اطلاع از لیست قیمت به روز ماشین آلات به صورت شبانه روزی می توانید با کارشناسان آریا صنعت در ارتباط باشید. دستگاه تخمه پزی برای تفت دادن محصولاتی نظیر تخمه، پسته، بادام، آرد، کنجد و… به کار می رود که در ظرفیت های مختلف و ابعاد گوناگون طراحی و ساخته می شود.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه تفت آجیل و خشکبار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود کاتالوگ دستگاه تفت آجیل و خشکبار

محصولات مشابه